最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 02 月 29 日

 
 

 琴晚發左個好恐既夢..
咁大個女都係第一次發恐夢發到喊..
因為個夢真係好得人驚..
又係你.....
仲嚇我唔夠...
又係我個夢...
姐係話其實佢地係我心目中有一種恐懼感..
....
今日基本上係冇上堂..
因為成個上就都係度影影影..
影左好多相..
不過都係自己班..
a班都未影..
所以要等到考完mock先影lu...
仲有好多都未影..
話咁快今日都係last上課天..
唔捨得啦..
點算......
lunch食飯先好笑..
好搞笑..
係咁打錯電話..
好彩d人冇鬧我咋..
放學入完數就去on yam玩,,
玩糖痴豆,數字球
so gd!
不過臨尾胃仔唔爭氣...
painful~~~~~~
then 閃人lu..
ting*好似唔係咁舒服
希望佢快d好返啦..
pingting:記得休息多d啦!!

A HAPPY DAY~=]









 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 470 | »