最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 02 月 22 日

 
 

 hapi birthday to 廖志=]21/2
琴日冇打到日記,
今日補返啦=]

22/2
hapi birthday to ken ho
連續日都有人生日喔..
真熱鬧=]
今日只係返上午d堂..
下就出左去會展..
唔錯呀..
幾好玩..
玩左唔少野..
手腊呀..抽獎呀..
唔知抽唔抽到部wii or nds呢..
之後去左聽個talk
個professor把聲好好聽喔^^
之後出左causeway bay
點知白行一趟...
then 去mk食飯..
去''大久保''
都唔識去...=0=
間野真係幾好個境..
好中2間房..
好有日本feel ..hoho
超勁lo
37個人..好多..
食左好多刺身..sushi..
好開心喔=]
之後係影相既時間..
影左好多相..
好hapi..
腳振仲搞野..
黎左都冇人知..勁!
LUCY SARAH 陳子 NANA好醒
做好準備..我咩都冇呀............(傷心)
之後大伙兒話去碌ling..
本來都想去..
諗諗下都係唔去..
今晚我終於知道leung ho cheung係點揀老婆啦..
佢真''偉大''=.=''
真係要寫個服字俾佢...xD
之後送SARAH上車我就歸家LU..

今日真係玩得好開心
放左下左好多野之後..
成個人都會開心d..
個feel都唔同d..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 470 | »