re WINNIEFUK:
謝謝你的鼓勵喔!
唔知點解每次上親blog都好似好期待你既留言咁..
有時候我又覺得知咁多野..
反而令自己更驚啦..
(雖然我知道呢d野自己一定要清楚..)
好吧!
有咩下一次再問就是了.,
仲有喔!
你唔開心的時候..
我呢個fd緊係要十卜你啦..係咪先?
無論你作咩決定我都會十卜你!
加油喔!
愛的滋潤..
好既咪滋潤..唔好咪返屋企攬住個枕頭痛哭
咁高風險既野..
諗清楚先好..
anyway..
再一次thanks for your support~
16*5
本身今日有約會..
係2人的約會
點知...又被放飛機了..
等我仲扮靚靚出街tim~~~~~
講真唔開心實有啦..
不過佢有野做ma..
出街仲有大把機會啦..
如果係咁..
今日就係屋企整野食..
又整蛋糕...
好...今日既目標就係整下午茶霍先生放學返黎食..
嗯~整咩好呢...
不過真係好悶呀~
街又冇去..
好想去街呀!!!!
電話又冇埋....
傷心...
哎呀!!!!
好悶呀!!!!!
|