好幾日都有打日記lu..
講返先..
11*6
grad din之夜...
咁大個女第一之同自己化妝
試左幾次..太濃
自己都嚇親...=.=
出門口都好趕..
係我既錯...sorry..
遲到了...
係tst巧遇yumi 媽媽..
雖然yumi 媽媽好好人..幫我地問路..
點知..岩岩相反..
搵potter求救..
等得佢救黎都死得啦...=0=
anyway thx 喔=]
去到見到既都係工作人員..
個個都同平時好唔同呢..
發覺原來著開波衫既m真..
著起恤衫..著埋converse..jel埋個頭都唔差呢~
不過佢話特別賣黎for grad din件樓..我都冇見過佢著...
不過陳國棟就真係咁夠薑T-shirt+牛仔褲咁黎..
勁...
俾人話佢衣衫不整唔俾入...haha~
之後唔知佢係邊度笠左件西裝樓..
成晚都冇啖好食..
今晚都算幾好彩..
抽中左隻鬼..
好彩唔係包米or厠紙姐..
之後狂影相..
好high..
呀..係呢度要多謝菲林,波子佢地
若不是你地..
我地一定糗死了..
可能呢個就係一個不能解決的遺憾吧....
都係同一班好友一齊開心d...=]
經過grad din既籌備....
同大家玩真係好開心呢~
企左成晚..
果對咁既死人高跟鞋
搞到我勁痛囉..
好在我醒目聽呀媽講拎鞋黎change..
then去左行海旁..
又話談心..
點知..係人地談心...
仲有suprise tim~~~~
講真...
有d羨慕你
不過只不過一個好短好短既時間..
我知你果刻你好開心既..係咪?
你話冇係冇可能的~
其實你真係好幸福的...
呢d野...
我深信暫時都唔會係我身上發生的..
係咪?=]
你次次有親呢家野都會有我呢個見證人..
放心吧..
如何我有的話我一定會盡情地向你哂命的..
等你做返見證人喔..=]
不過我諗你有排等lu...
haha~
WINNIEFUK既說話
唔係我唔信佢..
不過將來佢就唔會咁諗...
再多既諾言..實現唔到也只不過係謊言..
p.s.原來已經唔係咁簡單..
佢已經厭惡我啦..
對於佢既厭惡..
點解我仲要在意呀?
笑話....
我對他厭惡比他對我的厭惡還要多..
告訴你..
我好討厭你
討厭到一個不能再多的地步..
什至唔想再見到你..
12*6
今日真係好攰..
一直訓..訓到12點..
起身之後就整泡芙
十分成功呢..
d人話好難整..
其實都唔係姐..
|