RE WINNIEFUK
本來要你鬧架
不過見你上黎留言就唔鬧你啦..
你呀..真係要早d訓啦...
知冇?仲有呀..
拜託你唔好再做埋d叫人咁擔心既事好嗎..
我可不想要淩晨幫手去搵你喔..
你唔洗驚架..有好多人會十卜..
我呢個朋友都會100%support你呢個no.2朋友的..
仲有小育呢..佢都會100% 十卜你的..
唔好睇到咁灰..
我比你更好經驗的喔..
放心啦..一定會好起來的..
Re:WINNIEFUK
一日要覆你2次..
我唔係唔打blog..
只不過今日係library打打下夠鍾冇打哂姐..
你理掂你自己先吧...
話俾自己聽一定會成功的喔!
你得閒就休息下啦..
周圍去做咩呢..
唉~~~~~~~~~
21*5
今日冇左種衝勁去做野..
睇書..聽cd..訓教..
好正~~~~~~
係library hea左2個幾鐘...
雖然我好想買果本書..
但係要$100..
折左都$85..
好貴..唔捨得買喔..
不過有時候擁有都唔一定係好的..
成個人忽然好攰..
今日brother好好人呢..
肯幫我洗碗..
真好人....
晚上我可以去running lu..
一開波黎個3000 meters
正~~~~~~~~
friday 開party lu~
very good~
琴日係520日
but...我冇同任何人say520喔...
haha∼
唯一同我講520的係小育..
thx for your love
i love you 2=〕
|