今日早上練oral
睇黎大定一開波就warm up左
so good~
不小心講左d唔應該講既野..
sorry 喔...
then go to mong kok with lina and her fds~
去左ladies street
果度d人真係禁住d tourists 黎敲咋..
我都忍唔住拯救左一個tourist 呢..
haha~
then 同佢地食 sushi..
仲影左貼紙相...very gd~
今晚..
我做左d唔岩既事..
小育..sorry..
你講得岩..
我地根本唔需要去呃人
咁樣只會貾低我地既人格..
幸好有小育這個正義朋友..
忽然我覺得自己好邪惡..
i promise..我會做一個正直的人!!
我以後都唔會再係咁!
呢排我又係咁啦
情緒好反覆..
成日諗埋一邊..
又容易發脾氣...
我都唔知自己點解會咁..
我仲係以前果個winnie嗎?
對唔住呀!!!!!!!!!
|