琴日去左媽媽度幫手..
個人真係好攰的....
前日就返學校忙grad din 既事..
琴日就要去媽度幫手..
晚上仲要開OT
做到11點先走..
grad din ..幼稚園兩邊走..
我終於知道咩叫得閒死唔得閒病
不過總比呆坐家中的好..
馬拉松式的忙碌..
今日終於可以休息下..
聽日又要返學校工作....
呢排的嗜好:睇書..
睇的都係一d愛情小說
唔記得邊個同我講話睇愛情小說好膚淺..
愈睇得多就代表愈渴望擁有..
真的ma?
也許吧....=]
講返殷向吧..
佢雖然依然做d野令到江純覺得好糗..好煩..
但係我呢個外人都睇得出殷向好愛佢..
開始對殷向改觀..
有時候佢做既野都幾令我感動喔=]
可是..
作者又唔係我..
我幫佢地都幫唔到...
haha~
搞到呢度好似寫書評咁tim~!
|