曾經有個人叫我相信佢既說話..
不過呢幾日我就知道我既決定係正確的
雖然初初有d唔慣..
但係呢家漸漸都慣左lu..
講真..
返黎果排佢都冇搵我..
msn又唔add我
我有d嬲架..
不過呢家諗諗下..
佢又唔係我邊個..
fd姐..冇咩好嬲..
but呢家唔嬲lu∼=〕
曾經有諗過佢講既野係唔係真..
呢家唔洗諗lu∼
今日成日都心情唔好..
早上就俾人鬧...
then..................
唉...
好多野都唔係我可以control...
我好早已經問定左..
我可以點交代....
有邊個可以幫我...
|