最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 07 月 08 日

 
 

有時候有d野自己係度嬲..
對方竟然一d都唔覺得自己有錯..
我都冇野好講
咁可以係我自己犯賤吧!
個個都係咁..
當我係咩呀?
草呀?
中2就搵我..
唔中2就踢開我
..你地有感覺..
我都有架啦..
我係人黎架..
個個都係咁..算點呀?
大哂咩?
見到我..中2就罵..
點解個個都要咁對我呀?
我有錯ma?
但係冇人知道我有幾難受..
覺得我咩都得..
我唔係中2被虐架.
我唔係中2受支配架.
彧者有時自己一個會比較好...
永遠我去想人..
有邊個會為我想下..
none..
唔想再講...

disappointed..

.

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 470 | »