最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 06 月 03 日

 
 

今日返學day..
做左好鬼多野..
累死啦...
呢排都係忙grad din d野..
3又未buy.....
shoes又未buy
咩都未buy..
only幫籌委會買野...
hoho..
我相信果日d人一定會情緒高脹呢~
今日先知原來miss ng有左...
congratulation~
睇黎呢排都好忙..
我覺得自己好變態..
我好中2搞到自己好忙..
雖然好攰
但係起碼我會覺得好實在..

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 470 | »