報 時 : 今 日 係 2008 年 06 月 03 日
今日返學day.. 做左好鬼多野.. 累死啦... 呢排都係忙grad din d野.. 3又未buy..... shoes又未buy 咩都未buy.. only幫籌委會買野... hoho.. 我相信果日d人一定會情緒高脹呢~ 今日先知原來miss ng有左... congratulation~ 睇黎呢排都好忙.. 我覺得自己好變態.. 我好中2搞到自己好忙.. 雖然好攰 但係起碼我會覺得好實在..
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | ... | 470 | »