今日同grandma飲茶..
以前的我...不太喜歡去飲茶..
特別係同老人家..
可是..呢家..我希望多d同grandma飲茶..
佢真的很疼愛我..
我好想親手賺d錢俾佢洗..
當然不是這個時候啦..
grandma wait for me..
今日去TW..
好煩呢.
好多野non settle..
徘徊係中間...個人都幾愁...
一方面為左幾百蚊..
我又會覺得好''玉''痛
雖然話就話唔爭在果幾百蚊..
橫點都俾左幾百蚊for grad din..
但係如果我連幾百蚊都洗埋...
咁我就唔可以買果樣野啦...
始終都係要有取捨..
唉~好煩呀..
呢排次次講親呢個話題都好似就嗌交咁..
有d擔心...
希望你會明白啦...
意見分歧多左..
唔想嗌交..
唔要嗌交..
|