最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 03 月 31 日

 
 

re WINNIEFUK   
你生日我都擺左好多心思去揀架!
包都包到我...
個cake係咪好靚呢??
最多你生日我又整個俾你啦..
你呢個朋友我都係得一個..
我唔會待薄你既...=]

今日係3月既結束..
4月既開始..
會考月既開始..
希望今年既4月..
開開心心的渡過..=]

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 470 | »