RE WINNIEFUK
見你咁耐都冇留言,
仲諗住你失左蹤tim..
''愛''呢個字..
對我黎講..好似好遠...
也許..呢家既我...
對呢個字...都冇咩感覺lu..
有d人會好好珍惜呢份愛..
但係有d人卻會將呢份愛黎開玩笑..
講真唔係個個人都玩得起..
愛..真係要隨遇而安...
愛可以令你得到更多...
但係呢一切係用傷心同痛苦換返黎..
值得咩?
我從前都覺得值得..
不過呢家既我已經冇左呢份感覺lu..
愛....的確好重要..
但係....一份換黎嘲笑戲弄既愛..
我覺得一d都唔值得去愛囉...
今日係白色情人節..
果隻咁既老公...
淨係送俾個大既...
又唔送chocolate俾我喎..過份!
今日終於考完mock..
終於可以訓下教啦...=]
今日係學校打波..
雖然著住條校裙
但係都唔理咁多啦..
打左先算!
so hapi~!
好耐都冇好似今日咁打波啦..
high 哂!
一連串既計劃..
要一一實行唔容易喔..
期待 sunday..=]
|