最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 02 月 15 日

 
 

睇黎一切都真相大白啦..
我可以更加肯定我俾人當白痴咁玩..
若要人不知
除非己莫為..
我雖然講唔上係好醒..
但係我會知道架!
玩人真係咁好玩架咩?
會唔會幼稚d呀?
咁幼稚既行為...
無聊!低能!白痴!
唔好搵我黎玩啦..
你地d野...我唔知咩?
玩玩玩...
我都係人..
尊重下我好冇..
做野永遠唔諗後果..
都唔止一次啦..
無論我係幾咁黑你憎..
幾咁討你厭都好....
都唔係咁玩ma..
將自己既快樂建築係人地既痛苦身上..
咁仲係君子所為咩?
我唔知各位係度諗緊咩,
我知道我講咩都冇用..
不過各位今日點樣對待我..
我一定會記住..
記住我有一班當我白痴咁玩既朋友..

今日心情都唔係幾好..
一黎我又病....
二黎我諗唔明白
我都冇得罪過佢地..
我又冇講過佢地壞話
點解佢地要咁對我..
我自問我都冇做過D咩衰野..
雖然唔係D咩大件事...
但係呢D一件兩件既小事
令我覺得好反感好不受尊重
其實唔止一次架啦..
大家即使稱唔上係朋友
但係都未至於係敵人呀..
咁樣玩法..好開心咩?
我一D都唔覺囉..
我自認係一個好小器既人..
對某D野係抱住一種好認真既態度
平時既種種難聽既說話..
難道我會唔知嗎?
但都算了吧..
拎呢D野黎玩..
太侮辱了吧!
同時間..我對一個人都好失望..
我唔想再同佢講任何野....

雖然小育叫我唔好諗
唔好嬲..
但但係每當我諗到
我係咁俾人當白痴咁玩..
我真係好嬲.....
我可以唔嬲咩?
做人咁玩法..
仲可以當冇事發生
咁高層次既野.
我自問..我真係辦唔到!



 


 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 470 | »