琴晚溫書又溫到兩點...
點知...今日個phy test......
唉......
錯到7彩!
傷心!
今日bio堂...
係咁''趕''書..
又話會慢d...唔見到慢左囉..
設計小育的仔仔...
人人都話靚仔呢..
haha!!!!!
geog又做埋d白痴野...
笑死左..!!!!
放學出tw with 小育
OMG~我近視散光齊齊深...
又要配眼鏡???
不要吧..
我好中2呢家果副呢!
好眼訓TIM!
死啦..我日日咁夜訓..
會唔會.................今晚要早D SLEEP啦=]
|