死啦..
x'mas vacation過左咁耐..
d 功課都未郁過..
點算..
仲有咁多.......=0=
琴日同小育傾計..
死啦...唔會係真的吧..
我開始有d驚啦....
唉~~~~~~~~~~~~
琴日發左個夢..
夢見佢...
............
你點解要咁架???
現實中你已經不停咁傷害我
係夢中你都要傷害我..
點解呀?
係你眼中我真係咁差咩..
今日成日都諗住個夢..
我都知係冇結果..
但係都唔洗連係夢中都要不停咁提醒我吧..
我要話俾所有睇唔起我既人聽..
我會好好咁improve我自己..
唔會衰俾你地睇!
|