聽日就係大合唱啦..
發生左好多野..
係咩..我諗個個都知啦..
開始後悔當初冇揀到入A班..
雖然我 d math唔點...
但係A班既氣氛俾我覺得好舒服..
可能係大家你睇我好我睇你好吧..
但係有時候我真係覺得讀得好辛苦
各種既分歧..
兩邊都要企到咁行..<
做一個普通既5b既同學..好難..
好想好似其他人咁..
但係我唔可以..
或者呢d叫做義氣吧!
每一日一入課室..
我都好懷疑自己係咪讀呢班.
或者其實我根本唔屬於呢一班.
唉..不禁嘆氣..
個個都話唔想中五咁快完..
相反..我想中5快d完結..
會考快d來臨.
因為係呢班真係讀得辛苦
時間可唔可以過得快d?????
|