8/12-9/12
一日一夜既camp...
一個好愉快既weekend
好有意義同好開心=]
第一日
我地係學校出發...我地個組名叫羅宋eleven,本來想叫7-eleven,當中既意思唔方便講,只有既羅宋eleven組員就會知架啦!我地首先要出TW..我地都好快手..各人都好合作呢!gd!5mins就買哂野,then就出shatin..我地一落車就跑,真係好似''生還者''..個個都博哂命咁跑..本來我地早到架..點知個小明睇住我地跑都唔嗌住我地囉!太過份了\ /不過我地都冇遲到..gd!之後我地玩左兩遊戲..我地遲左...要追趕[精英組],大家再一次博哂命咁跑..廖志一馬當先衝上去..好快就唔見左lu....=0=不過上山真係好辛苦..唔同之前地理出trip..行到想死..又斜wo..落後既我地要加把勁!!我地因為成組到齊先,所以可以上大金鍾先..嘩!沿途既風景真係好靚...我地開始要上去啦!
我地真係一步一步咁行上去...坐山真係好斜..好恐怖..初初跟住肥周行..成日都好驚會碌落山..我好似平衡唔好咁..好驚...之後我愈行愈後..愈行愈辛苦,我係咁差錯腳同''扇''腳搞到我灰哂..我真係要爬上去囉..好辛苦..見到個個都係山頂..我仲係係山腳..我都唔知自己爬唔爬到上去..果一刻好想喊..好想give up..不過肥周,呀培,湯sir..十卜我..我點都要頂上去..不過係臨尾因為差錯腳仆親..終於上到去啦..好開心呀..我忍唔住喊左出黎..其實我唔係因為仆親喊..係我太開心啦=]落山仲精彩!包括視覺上同聽覺上
晚上..cooking..早知唔好buy咁多野..一黎哂$,二黎哂力..=.='''一個好特別的dinner.,,大家一齊合作煮出黎既野..特別好味!翠玉瓜炒雞柳受到好評,好開心=]之後玩左一個叫生命線既遊戲..我揀左一條又長又崎嶇既路..咩都信睇唔到既環境下..自己一個靠住條蠅行..好冇安全感..當到左終點既時候要搵光明...haha~原來toby係我後面.^^面仔遭殃.......之後行返落山..好黑..湯世昌好搞野..係咁講d''鬼''..唔錯唔錯!..我地行下行下..同bio lee失散左..之後同小璐&肥周失散埋..好咁黑既環境我地仲玩報數.....好彩都搵得返^^2230我地仲未落到山..點知有車返我地返去..好開心呀=]
好不容易先好營舍,見到lucy太開心了!擔心死我.. 晚上仲同yuki.yumi 談人到兩點八..小璐就.............訓到成隻豬咁..=0=
第二日
一早有一個好飽既breafast..琴日既比賽我地win,gd!我地有cake食囉..好好味喔!之後miss派左張大學既student ID俾我...我揀左係HKU讀nursing..超人揀左讀medicine..唔錯唔錯..toby俾我估中..佢都係揀讀醫呢!nkk就揀藥劑,..大家都從醫..可能有機會一齊做野^^之後去玩水...濕哂..d水照頭淋既....=.=好彩有呀培係我上面同我擋堅d水..thx 呀培*
今個weekend好開心呀..不過時間太短...d義工好好呀..肥周,小明,湯sir, jess..thx all a lot.仲有要多謝所有羅宋eleven既組員喔!^^
|