今日岩到去時間岩岩好..
真係好..
一開波bio test..
死得壯觀..
小息..練習...
唔知點解好鬼死緊張=.=''
lunch好hapi..
超人媽媽讚我專一呢..
仲請我食fishball..很好食喔!
同羅振打機..
好好玩既虫虫..
我未輸架..
但係夠咩中..
下次我一定會win架~
geog又係搞gag既時間..
hahahahahahahahahahahahahahahahaha~
咁就一天了....
應該開心定唔開心????
$100..
p.s
yumi:唔好唔開心啦..見到你眼都腫埋..
我又唔識安慰你..anyway.be hapi*
toby:過去就由佢啦..
最緊要係眼前既野..唔好諗啦..
翔:唔該哂喔..下次你一有需要我一定借俾你架!
|