今日去IVE參觀..
好多野玩....
好開心呢..
同ToBy周圍去玩
最好玩係個槍game..
同toby 小龍一齊打war game..
我只係識得係度係咁笑..
一開波就俾小龍打死左...=0=
之後同羅振一齊行返青怡...
thx 羅振!
咁就一日lu....
你真係唔會在意的嗎?
半點也沒有ma?
根本係我自己一個咁傻....
睇黎只會得我一個仍然在意
仍然留意你吧..
係library一句搭訕既說話都要考慮下先講..
係我一個傻...
一直.........
夠啦!!!!!!!!!!
|