今日調左新位..
同ToBy坐..
十分滿意呢家個位
前面有sarah..後面有BJ同鄭同學..
不過..小育就可憐囉..
搞野果班人
唉....咁又何苦呢..
咁樣既鋪排唔見得係好好...好prefect囉..
既然大家一早都知係冇結果..
點解仲要咁做呢..
有咩謂呢?
兩個上堂都唔講野..
一個望左一個望右.
加多條楚河漢界..
咁樣係大家想見到既結果咩..
如果咁既決定係某人既決定的話..
我想講你今次真係大錯特錯..
咁樣只會得黎更多反感..
個個都係度笑..
如果你覺得無所謂的話..
唔代表你隔離果個唔care囉..
我覺得你咁樣好自私..
個個都叫佢俾機會你..
咁邊個俾機會佢呀..
呢家野要雙方架..
係雙向架..
單一方係冇用架囉..
成班人都要咁玩..
未經人地同意囉..
會唔會過份左d..
你地就當睇戲咁睇..
有冇諗過人地感受?
將自己既快樂建築係人地既痛苦上..
真係咁快樂ma?
同LYH講..死都唔肯調..
佢冇理由唔知form3發生咩事吧....
果件事累到小育要被訓話..
根本唔關小育事..
陣間又要驚動世伯...
仲有伯母.......
佢有排煩..
一句講哂..無聊到極點..
p.s.我想知旅行會去邊..
車又book唔到..
又冇爐....
唔係真係call貨van吧..
|