今日要返學..
終於有一日可以唔洗跑啦..
好開心喔!
今日個miss好惡..
不過我都冇理佢
繼續同小育talking..
haha~
之後同小育 toby步行到kf
toby計劃 ce后既活動..
好精彩..不過我就唔岩了...
俾toby笑死左..
笑到我條腰都痛埋..
聽日要去poly u....
又去玩了..
今日又見到佢...
唔知點解總係用唔到平常心去面對佢..
唔知我有冇feel錯..
佢好似唔多想見到我咁..
眼光總係唔多友善..
我發覺佢真係變左好多..
可能其他人唔多覺..
但係我感覺到佢係變左..
或者係我太留意佢吧..
不過....都冇用啦...
佢一直都無動於中..
只是我一個人在意..
呢個遊戲太唔公平了吧.
不過冇感覺就係冇感覺..
|