報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 31 日
HAPPY HALLOWEEN~ TRICK OR TREAT? 有d掛住上次隻同我玩果隻鬼.. 諗起佢嬲個樣就想笑XD 今日同小育,lucy,sarah去唱k.. 好high..唱左好多歌.. 唱左6個中.. 第一次唱到攰.... 好好玩.. 估唔到正式成立既日子會係halloween.. 都唔錯呀..又易記! 今日唱左好多歌.. 好多歌都令我諗起好多野.. 好多memory. 好了.. 今日buy 左紀念冊啦=] 係kuromi 囉..
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 470 | »