最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 31 日

 
 

HAPPY HALLOWEEN~
TRICK OR TREAT?
有d掛住上次隻同我玩果隻鬼..
諗起佢嬲個樣就想笑XD
今日同小育,lucy,sarah去唱k..
好high..唱左好多歌..
唱左6個中..
第一次唱到攰....
好好玩..
估唔到正式成立既日子會係halloween..
都唔錯呀..又易記!
今日唱左好多歌..
好多歌都令我諗起好多野..
好多memory.
好了..
今日buy 左紀念冊啦=]
係kuromi 囉..

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 470 | »