今日個moed同呀big傾計..
好開心呢..
佢不停咁講....
今日見識過真正既chem sir..
仲同chem sir 小育去街
成日都撞到chem sir..真對不起.
lunch..好慘..
我部手提被掟落街...=0=
我諗住救sarah..
點知俾佢...
唉...電話都跌爆....
then出tw..行行行
目標未達到..
我唔明..
明明我地係獨立既個體..
但總俾人當係團體..
我冇覺得值得高興..
冇拍掌歡呼..
人家誇張..都唔代表果個係我..
p.s.呢排見佢日日咁早走
唔知佢做咩呢..
好想問下佢..
但係又驚佢會覺得我好八..
中2一個人真係好難..
仲要係一個唔中2自己既人囉..
|