報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 20 日
今日又係返乎返學天.. 為左果$100.. 跑到我死咁滯.. 如果唔係為左果$100 我都唔會返.. 下課後..去左食sushi.. thx..jacky sir 食左好耐.. 傾計.. 無啦啦傾...=0= 跟住去左影相.. 好hapi..好好玩!!!! 小育跑100米好快.. 4x100唔搵佢..哂哂.. 好了..輕鬆完畢又要博殺啦! 星期一要記得要俾本collective diary ka lung ho!!=] 今日d相相:
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 470 | »