今日冇返到學..
去左causeway bay
食白果..
下次再去過..
之後出mk..
仲以為小桃會去..
點知佢都係唔黎..
傷心..
我地係mk周圍行..
無可否認我既存在的確有點古怪..
但係我還是出現左..
原來mk有d地方係好有野行架囉..
下次唔去旺中去果度..
係果度我地撞鬼..
我同隻鬼傾得幾高興下..
鬼新娘搵佢老公..

合照
呀!!!!唔記得左叫佢地kiss囉..
世紀之吻ma...
唔記得左..
搞到冇野睇..蝕左..
佢地連神父都未搵就結婚..=0=
之後仲有兩隻鬼..
冇同佢地影相..
我同佢玩''trick or treat''
不過睇黎係我激嬲左隻鬼..
佢唔俾treat我囉..
佢發脾氣走了...=.=''
我只係問下佢d糖有冇過期姐.....
估唔到佢會嬲..
go back home..
點解我次次都係咁架??
次次都唔識收聲..
收聲啦好冇..
餐餐都係咁..
好''lo''囉..
樣衰..
人家只會覺得我好煩..
...................
p.s.今日唔多講..
係3個人的secret!
雖然唔關我事..haha=]
|