最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 30 日

 
 

琴晚本來想溫書
點知訓鬼埋...
今日同小育傾計
睇黎會佢有排煩了..
係我就唔忍佢啦..
你真有耐性..
其實見到佢地咁
我都有d感想
我明白感情係唔可以控制
唔可以話中2第二個就中2第二個
我都知道好中2一個人既感覺
但係我都知道感情係唔可以勉強架
既然你明知對方唔中2自己
點解仲要咁纏住人呢
咁做又有咩意思呢?
有d野..該放棄就放棄
的確無限x好多數都係無限
但當對方係0既時候
一切都只會係0
唔係靠guts就得
的確喜歡一個唔喜歡自己既人係好辛苦
辛苦到..只有自己知道
但係如果繼續纏住佢的話
咁..連佢都會覺得辛苦
什至對自己反感
咁又有咩作為呢?
對方的確無權阻止你的喜歡
但係我地都唔可以令到對方煩擾
不斷咁煩住人..
只會惹黎對方既討厭
如果真係咁中2對方既..
放開佢啦..唔好再咁執著啦!
呢樣係唯一可以為對方做既事
你明唔明呀????

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 470 | »