好辛苦呀..
睇黎我已經病左啦..
不值得高興..
叫我點衝落去呀..
考左兩日試..
死哂..
傷心.....
今日作菠蘿包..
好enjoy!=]
都唔知打咩好....
上到黎唔打又好似唔係幾好..
唉...不過都冇咩好打..
生活平凡..
佢...我又唔想提..
佢...都有好幾日冇想佢了..
不過日日都見到佢..
種感覺....
keep going on.
見到就見..見唔到就唔好見啦..
omg...我講都唔知自己係度講緊咩...
病到傻左..
同個個都玩得埋..
係佢一個玩唔埋...=0=
...又話唔提..最終都提左..
睇黎我就short了..
各位5B同5a既朋友仔..
加油喔!!!!!
不過都要小心身體喔!
開夜車要著多件衫呀!
|