終於過左一個禮拜..
好辛苦...
因為病左..聲都沙埋..
唉~~~~~~~~~~
失敗...
今日考econ..
死得好慘...
錯哂lu~今次唔知會考成點呢..
mc..好後悔冇做opportunity cost..
考試果陣..
劉漢明係度耍太極囉..
d氣功幾咁勁呀@@
中文考oral..
個校工真搞野....
今次終於可以同超人一組..
高興萬分!
討論冇咩特別
鄭同學真有禮!
同超人遊逛..
又去返果度..
記得果度..
代表一個冇結果既答案
科學家既比喻
一個冇結果既答案.........
呢家...都係訓下zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
|