今日又有test啦..
本來琴日想溫書架..
點知溫溫下就訓著左...=0=
早上bio sir冇返..
兩堂空堂..
phy..motor..想死..
旅行地點又改了....
唉.....唔想講..
冇所謂吧..
test...死哂..
放學去醫院探呀sir..
情況都可以唔係好嚴重..
不過..見到呀sir咁..
有d唔知點咁..
呀sir..真係好令我佩服呀..
做事有交帶..
係一個超級好既呀sir..
我地有一個咁好既bio sir..係我地既福氣
佢係醫院都掛住我地d 野..
佢仲係咁催醫生快d俾佢出院..
呀sir真係好好....
呢排見到好多不幸既事..
感到有d不安..
下一次都唔知會係點..
大家要小心d...
希望呀sir快d好返啦=]
p.s.明明講左要放低..
點解我總係出爾反爾..
點解要唔捨得..
|