最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 01 月 09 日

 
 

re:WINNIEFUK
或者真係我自己心理有問題啦..
可能你講得岩吧..
一個冇結果既專一
係代表我有幾珍惜..
但係咁係冇用架..
咁又點?
自己又唔會好過d既..
講左又點?
有d野..講左同冇講對佢本人黎講都冇分別
咁仲講黎做乜?
我唔係冇爭取過..
但係得到既又係咩?
咪係一個又一個既失望
我feel唔到有半點既幸福..
都feel唔到有半點快樂,
再係咁爭取...
我怕我連自尊都冇埋..
仲有呀!!!!
你拎左個''套''
唔問你問邊個wo??

今日終於唔洗跑返學啦..
真開心!
仲要唔該個司機叔叔呀..
佢真係好好人..
我今日唔夠散子..差兩蚊
佢不單冇鬧我..
仲叫我小心d tim..(有友善咁講)
聽日要早d出門..還番兩蚊俾司機先得..
math test..
睇黎都係炒架啦..forget it!
geog又出trip啦
原來24/1係唔洗返架..
太好了..唔洗走堂lu=]
lunch巧遇呀鐘同佢gf
與toby談論生仔既問題..
笑死了xD

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 470 | »