最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 01 月 05 日

 
 

有好幾日都冇打日記lu..
唔知呢幾日個人好似特別high..
係high到我好攰..
好似係另一個自己咁..
potter講得岩..
我都覺得自己有d變態..
what"s going on?
搞乜野呀?
我自己都好想知道咩事...
呢幾日返學都太唔真實啦..
我真係好假...
特別係對住佢..
toby講得岩..
點解我要咁姐..
haha~ 咁悲哀做咩.?
係時候做一年既回顧啦..
07年...
太多事情發生..
有好多既日子我都唔會忘記!
有好多既轉變都係呢一年發生..
包括我地d同學仔..
不知不覺間..佢地都變左好多...
變到..我好似從來都冇識過佢地咁..
雖然都識左唔短既時間..
但係感覺就愈來愈陌生..
也許大家都有住相同既感覺吧!
不過我有一班好友陪伴我..
我真係好開心..
人地話中學既好友會係一生中最要好的朋友
我諗呢個一定係小育
同小育話咁快就識左4年多..
渡過左好多時間..
當然係開心既時間..
不過都有唔開心既時間..
諗到我為佢製造既驚喜
我就覺得好成功!haha∼ 
同sarah close左..就覺得佢愈來愈可愛..
sarah..佢係不知不覺間大個左..
係feel到架!不過佢依然係傻下傻咁..笑死..
很anjoy同小育 sarah一齊去食kfc的日子呢!
係f.5既日子..多左對我地班既同學玩..
發覺每一個都好有趣呢!
後悔咁遲先去認識佢地..
不過呢家都唔算遲=]
陳子 nana toby 白兔 小育既超級幸福 cheung
羅振 potter johnson jacky仲有好多好多..
仲有a班同c班..f.6既..
識多左好多人..
好開心!..
不過好可惜..
我係呢一班仍然搵唔到一份歸屬感..
502對我黎講也許只係一個上堂既地方..
所以我唔多嚮往留係502的感覺..
我諗呢個都係我07年的中五既一個遺憾
另外,
係過去左一年
我覺得我退步左既係
我冇以前咁識得關心我既朋友
相反佢地仲會關心我轉頭..
特別係小育同sarah
但是我就咩都冇做到..
對唔住呀..
我下次會再做好d架啦=〕

 [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | ... | 470 | »