年初一拜年拜到年初四...
........=0=....
周圍逗利是..
不過見到媽媽係咁派..
睇黎今年都冇乜進賬架啦...
不過都好happy
琴日 dinning with 未來表嫂
佢真係唔錯..
我都好中2佢...ha~
琴日全日都要講pth..
未來表嫂仲教左好多pth..
真好~~~~~~~~
呢d先係講pth既樂趣ma..
我覺得佢真係好搞笑..
唔單止係姨媽姨丈同得媽媽想佢兩個快d結婚
我都好想佢兩個快d結婚...hoho
我愈來愈想buy psp啦...
因為真係好好玩..........=]
得..so....努力儲$$$
re WINNIEFUK
我邊有成日蝦你呀..
唔好賴我WO..
我買psp你做玩果個..
咩道理?
我先冇咁笨呀:p
我今日都冇同班FD行花市..
都冇人約我..
你又唔約得WO..
如果你約我我都會俾下面出席下既..
一係咁..無論出年點都好.
大家都出去行啦..
你記得約我WO~~~
|