今日係大年初一..
祝大家新年快樂!
琴日係年三十晚..
行足一日..
因為仲有好多野都未買..
可憐既我就做左苦力了....=0=
多次經過左花市..
不過都冇入到去.
唔知點解..
可能係冇左果種意慾掛...
不過都行行下都成點先返到home..
年三十晚..岩岩一年..
雖然可能有人已經唔記得左咩事..
但係我一定會記住..
年三十晚..
都唔知話個日子易記好定咩好...
今日大年初一..
一起身就去拜年lu...
有一種好想買psp既衝動....
re WINNIEFUK
你呀..係咪要我同你開年呀?
人地洗親已經好慘架啦..
仲要係度取笑人..
你有冇同情心架!
不過算..
我大人有大量..原諒你一次咁多啦=]
|