re WINNIEFUK
我邊有唔開心wo..
我不知幾咁高興呀..
我先唔會為左某人而唔開心..
我冇咁戇居..
仲嚴自己hurt唔夠咩..
haha~
擺你做第一個?
你就想呀...
我個心有千千萬萬個...
....:p
琴日去左cycling~
so hapi~
由ma on shan踩到去大尾督
超high ~
不過好好玩呢!
順道去埋污水廠參觀tim~
好低能喔!
晚上就左一個我11年黎都冇去過既地方...
就係m真屋企..
識左11年..
終於可以正式拜訪下佢屋企啦..
m媽媽都會搞gag的..=]
好豐富既dinner~
thx m媽媽呢!
返到home勁攰囉..
搞到今日差d唔知醒..
有彩有小育叫我起身咋..
thx 喔>3<
今日派卷..
無言.......
派咁多科就炒足咁多科..
死啦LU..
好灰喔....
通通都係岩岩PASS咋....
點算..
好驚我會返唔到WYY呀...
點算...
好驚...
返到屋企睇惡吻2
死啦..
我都唔知做咩...
呢排睇惡吻2都會喊..
我見到湘琴喊
我就想喊...
做乜呀我...
我唔要咁呀...
我好似愈黎愈易喊啦...
我唔要呀..
喊既我...一d都唔好...
|