最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2008 年 02 月 18 日

 
 

 琴日病到失聲喔..
不過都去左呀sir屋企拜年
so hapi=]
好好玩喔!
今日就要上學了..
冇左小育上堂.....
chem堂..johnson既分數令我o哂咀..
勁!
小息周圍玩..
最中2小息同lunch..
因為都可以到a班玩..^^
真開心=]
周圍去收紀念冊
hohoho..
simon真令我感動..
佢竟然 記得我既病,同睇咩科..
仲叫我努力
you too呀..
你都要好好努力喔 simon=]
lunch同lucy rosan yumi 食飯
其實仲有一大班a班..
雖然見到佢地好白痴咁..好搞笑
不過見到佢地相處得咁融洽就令我有d羨慕..
諗到返學仲有10日..
.....唔識講.....

都完啦..係都要大家水火不溶咁...
難道我只想臨尾開心d過埋都唔得咩?

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 470 | »