琴日病到失聲喔..
不過都去左呀sir屋企拜年
so hapi=]
好好玩喔!
今日就要上學了..
冇左小育上堂.....
chem堂..johnson既分數令我o哂咀..
勁!
小息周圍玩..
最中2小息同lunch..
因為都可以到a班玩..^^
真開心=]
周圍去收紀念冊
hohoho..
simon真令我感動..
佢竟然 記得我既病,同睇咩科..
仲叫我努力
you too呀..
你都要好好努力喔 simon=]
lunch同lucy rosan yumi 食飯
其實仲有一大班a班..
雖然見到佢地好白痴咁..好搞笑
不過見到佢地相處得咁融洽就令我有d羨慕..
諗到返學仲有10日..
.....唔識講.....
都完啦..係都要大家水火不溶咁...
難道我只想臨尾開心d過埋都唔得咩?
|