今日雖然係ST valentine's day
本應係一個開心既日子..
雖然我冇情人..
不過我好唔開心..
好傷心..
個心好痛..
因為我發現我俾人禁住黎玩..
乜我真係咁好玩咩??
我同你講左玩夠啦..
點解你仲係唔肯收手?
乜你覺得咁做好好玩?
點解你要一而再再而三咁傷害我?
我喝只係覺得你當我水魚咁玩..
我唔知果個人係咪你?
我唔敢相信果個就係你..
點解你要咁做?
我知我係低能d 白痴d
但咁唔代表你可以咁玩..
我都有感覺既..
第一次玩..我唔怪你..
但係當我第二次第三次講玩夠..
代表我玩唔起..
唔好拎呢d野講笑..
我好認真..
如果你咁做係要我對你改觀既..
我諗你成功左...
因為我已經傷透
我一d都唔覺得好玩..
我嬉皮笑臉..唔代表我係任玩唔嬲..
講真..我真係好嬲..
又係你..
等左一日.., 句道歉既說話都冇....
好似過份左d喎..
係我先會做埋d咁既野..
今次相信如你所願..
好似你琴晚俾我既一句歌詞咁..
不過...
有d野我諗你誤會左..
做咁多野...都係因為你係我既好朋友..
不過我呢個朋友唔係俾你咁玩架..
朋友唔係俾你不停咁傷害
今次你真係玩到好大,,,,
我真係受夠...
係我咁傻..
一直都覺得係你俾人玩...
點知原本一直係你玩緊我..
我真係咁討你厭
要你非玩我不可嗎?
anyway..我想講...
我會叫我自己討厭你..
你放心~
|