RE: WINNIEFUK
我唔係咁既意思..
應該咁講...
我學識左唔好咁專注去愛一個人..
特別係唔值得愛既人..
因為身邊仲有好多人等我去愛..
家人,朋友...包括埋你喔=]
不過你呢番說話....
以前我一定好buy你..
有d野一定要靠自己爭取
不過...爭唔爭取到..
已經唔重要啦..係咪?
因為我有一大班fd ma^^
一切既痛苦都過去啦~!
我唔會好似以前咁架啦!
唔知醜..任人玩!
我醒目左架啦...HAHA~
今日成日都係屋企...
好似toby咁講..
咁就哂左一日啦..
大家都哂左一日姐..haha~
今日係勁上internet同執屋
都冇咩特別野做lu,
好期待聽日喔!!!!
|