17*4
真係巧合...
我冇諗住今日打日記架..
冇意間就上左黎...
冇咩特別野講...
但係冇理由寫到此一遊架...
<惡2>真係好好睇喔..
可惜就完lu..
直樹同湘琴好親喔...
好羨慕湘琴有個咁鍚佢既老公..
不過現實中係咪真係會有d咁既人呢?
不過做戲就係可以做到咁sweet....=]
haha~
本來琴日去interview..
不過我最後都冇去到..
因為我諗到d更好玩既野去做....=]
有意義d...
雖然...$對我黎講的確好重要.....
but...........有d野比$更重要...
仲有one week就ce啦..
所有人都要加油喔...
一齊好努力!
|