最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 10 月 06 日

 
 

今日又要上學去..
好早就起左身了..
佢hi我囉..
呆左..=)
約左小育..飛奔出門口...
約於有一日係唔洗跑返學..
好有成功感....
上堂係度玩...哂$...

同小育有事宜商量..
有份長期同短期...
我諗都會好好玩^^

有時我覺得自己好cheap..
可能係自卑掛..
琴日同et chat..
佢講到我好開心咁..
我真係咁開心呢?
好多人都話我樂觀..好開心...
我又係咪真係咁..
我真係咁樂觀咁堅強既一個人ma?
我會笑..我諗大慨係因為我唔識去面對吧!
我覺得自己好奇怪..
我真係可以將d事情睇得咁開ma?
死頂..
呢排發現自己有d唔妥..
無啦啦會..
之前都唔會...
做好眼前既野先!

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 101 | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | ... | 470 | »