今日既我..
我諗我生病了
好辛苦..
頭又痛..又辛苦..
help...
好想sleep....
我發覺我愈來愈喜歡sarah
至於小育..我不嬲都咁中2架啦=)
好開心囉..toby唔嬲我..
hahahahaha~ ...傻笑中..
今日係咁俾toby叫我去擦blackboard=0=
鄭同學好搞野..
我同sarah做左d白痴野
笑死我...
不過我好想知道佢用咩心情去面對我地既白痴野呢..
係一面無奈ma?
英文堂開始病發..
頭勁痛..胃又痛..
之後拍左d藥都冇事啦..
早知就早d拍啦..
唔洗痛咁耐ma..
蠢左!>.<
今日見到佢咁遲返..
呆左..平時都唔會係呢個鐘數係門口見到佢
可以尋找佢既日子已經不多..
其實我冇咩打算...
唔需要俾佢知道
我清楚就已經足夠
我不想把你嚇倒..
|