最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 09 月 05 日

 
 

今日有一件好唔開心既事發生左..
今日..
3個對廿幾個囉..
得我地3個企硬..算點?
有不少既人係我地班..
既然你地唔係黎支持
咁你地黎做咩?
睇熱鬧ma?
你地黎勸架..
呢件事上明明係佢地唔岩..
先唔好講佢地遲交form..
佢地不停咁向我地講大話
講完一個又一個..
係咪覺得我地特別好呃d?
我地都有脾氣..俾你地呃完仲要當冇野囉...咩道理呀??
我地一早講左我地既立場
好清楚了吧!
d班唔肯就要我地就範..
對佢地唔公平?應該係對我地唔公平吧!!!
d班有人唔肯就可以任佢想點就點..
根本就係覺得我地好隨便..
我想講唔係囉!!!!!
我唔明囉...
sa又係..同我講原則..
呢家係邊個破壞左個原則先呀??
仲有我地班....呢樣係令我最興囉..
自己班都唔幫返自己班
你地唔係黎支持既就唔炙黎啦..
黎左仲要幫隔離班
我地撐到咁行為咩?
仲要俾人講到我地係因為怕輸囉..
我認係唔夠人打..
但係我地都未至於怕輸怕左咁..
就算贏左都唔光彩
我唔明囉..個個講到我地睇輸贏睇得好重
a c班都唔想架啦..
又唔見你地話佢..
係咪因為人地惡d..就可以讓哂佢地呢??
你地係黎勸交的嗎?
個個都叫我地妥協
咁中2妥協係地咪妥飽佢囉.我地冇眼睇
不過你地一d都唔知發生咩事
我地係咁俾人話我地怕輸..
同c班冇我打..係c班d人講架..
點解我地仲要吞聲忍氣呀?
錯既又唔係我地..點解搞到好似係我地衰哂咁..
隔離班就冇得講..不過連自己班都..
成日都話要團結..結左係邊??
人地班雖然講野串咀d..難聽d...但係人地好團結..一定會撐自己班..
我地呢..得3個..好可笑呀可?
係一啖氣..
係你地眼中可能係一個微不足道既問題
但係我真係覺得好心淡囉..

我地唔係任人擺佈...
我地有我地既感受囉..
俾人串完,話完,屈完,呃完,仲可以冇野既..
呢個都唔係人啦..
俾人話輸唔起..個心真係好唔gur..
明明係佢地唔岩在先..
咩叫deadline..
過左就die架啦..仲要俾人話輸唔起囉..
咩事呀?

今日真係好興..
唔明個個都要話我地囉..
聽到d說話就更興
個個都係度諷刺我地打得差..
要同d強者打..=0=
又話玩玩下,唔會盡力打..
打得差又點..
唔夠打又點姐..係咁踩我地..
隔離班係咁..自己班都係咁..

三班都有份..
只係話我地班
人地班堅持立場就得..
我地堅持就唔得..
係咪我地好呃d?

算啦..橫掂大家都當左我地係衰人...


 

 [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 470 | »