10*9
今日係女子打班際..
同5a打..係一場好hapi既球賽
同小璐nad rosan打有種特別唔同既feel
佢地比我想像中狼得多..haha~
我今日係0犯囉..冇犯規haha^^
有進步..
終於有勇氣去射波!~
不過準成度就............
今日ICY同MIKI都好叻叻呀!
辛苦哂啦!
小璐同ROSAN都好叻!
特別係ROSAN果兩球罰球!勁!
星期五仲有一場~大家要加油喔!
對住D班..睇黎又要犯規LU!
聽日男仔打..大家都要俾心機呀!!!
為你打打氣!你要俾心機喔!
----------------------------------
|