15*8去左賣旗..hoho
賣哂d旗好開心呀^^(d $$都唔係我袋..都唔知點解咁開心做乜..)
then同羅振一team繼續賣..
11:00閃得..
經過一輪熱烈既討論..
最後都係係荷里活食野..
本來諗住去呀sir推介既機鋪打機..不過..好expensive..
唯有轉地方出tw..
16歲女第一次真真正正入機鋪打機..
好開心呀..
最開心就係玩射擊..
同羅振一team又有..同佢對打又有..好正..
同sarah去打喪屍..好high呀..
不過最慘都係俾人蝦..
個男仔禁住我黎打既..=0=
唔開心囉..
sarah傻下傻下咁入左個十蚊落去..==''
太鼓又係另一好玩推介..
不過打完機真係好攰架..
16*8
今日補chEM又遲到..sor..
做實驗好好玩~^^
下午出tw買相架...
$10成交~
暑假都就完啦..
好耐啦..為何..
以為諗好哂..
點知答案竟然係避之則吉
避果個仲要係我自己..
做乜野呀我..
都唔明有咩好避..
既然無野就唔洗避啦~
|