今日補PHY..
9:00要返去派旗袋..
8:50仲係TSING YI..
同MIKI一齊飛的..
時間岩岩好..
得果廿蚊車馬費..=0=..
蝕..石籬賣果D..學周長話..D人食埋個早餐先賣旗都仲得呀..
DIAMOND HILL..i am coming..
聽日齊齊入機鋪打機^^
chem強烈推介..haha~
琴日中左msn毒..
個咁既死人img807.zip
好彩有暉*幫我咋..
唔係我都唔知點算好..
呢個世界上只有佢一個人會咁叫我^^
好耐都冇聽到呢個名啦...
不過...聽到佢咁叫我..我又幾開心wo..
因為我的確又幾中2呢個名^^
不過呢個名..只有3個人知..haha~ ..
|