今日係學校既opening ceremony..
星期六都要返學..唉~!
放左學同rosan落左M記
...做左d好曳既事..都係唔好講啦..
嘩!手都軟埋...=0=
星星約人11:30..自己就成點鍾先到..=.=''
跟住飛奔到causeway bay..
我遲到左..sor...
到左hongkong stadium
本來好晒架..一開始就唔晒囉..
感謝主
呢個開學禮比學校果個精彩得多^^
我真係唔知原來有一個童話
ISSAC AND REBEKAH
唔知我幾時會見到我既ISSAC呢..HAHA~
吳牧師講既野我真係從來諗過..
諗深一層我又覺得佢講得好岩wo..
都唔係自己既..係人地既..真係好怪..
上帝會各人預備左,每一個人都會有
個牧師仲話要響應特首人人要生3個.....笑死我了XD
仲有首校歌:
Here I Stand
Hosanna the king of kings
Rebekah & Issac sing
In God we own the holy Ring
wherever I go I will bring
Our campus the Holy Land
will Glorify Jesus again
Oh Lord my father
Here I Stand
Istand on the Promised Land
終於得到一隻別具意義既介指
the holy ring
排左好耐隊啦..
一人一隻^^
having dinner in 大快活
唔知係咪因為電費貴d呢..
連d食物都貴d..唉..
同呀星&solomen一齊搭MTR
同呀星傾計,都幾好傾....
不過solomen就..可能唔岩傾啦..不過佢係一個好好既聆聽者^^
有d野唔需要多..
老細
咪睇我好似好樂觀咁
其實我都會有崩潰既時候
不過做人樂觀d係好事黎既..
AQ都會高d啦^^
我都好明白你既感受..
因為我曾經都試過..
不過我相信當你搵到rebekah既時候
呢d既感受就會當係你既回憶既一部分
無論發生咩事,條路仍然繼續要行架!
me too!
|