最近三個月尚無任何留言

 

 

 

報 時 : 今 日 係 2007 年 09 月 22 日

 
 

呢幾日發生左好多事..
呢d事我都唔識去handle...
我只係覺得好辛苦..
一場球賽..
俾人打..
俾人屈..
俾人用哂d粗口黎鬧..
改哂花名..
我真係唔care ma?
其實我係好介意
我好介意俾人做粗口鬧..
我好討厭粗口..
但係我就咩都做唔到任得人地鬧..
好無奈..=.=
我EQ一d都唔高..
但係就要控制我d emotion..
我好想有一個人聽我講..
而唔係只係叫我放低..
當人地唱歌..好難..
俾人無啦啦當衰人囉..
可笑!
日記被print..
好唔尊重..
咁同侵犯我私癮有咩分別
我係係internet公開..
但唔代表任人地print..什至係改..
我好嬲囉..

可能會有人覺得我好煩,,
搞咁多野出黎..
但係其實我係咩都冇做過囉..
冇報串..
清者自清..我明白
但係我依然覺得好無助..
太多情緒係我心狸面..

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 470 | »