今日實在太開心啦..
今天早上geog要補課..
由3日既補課縮到一個早上..=0=點補..
下午同sarah, miki ,呀橙一齊出去西九龍食壽司..
$46蚊任食..
食左勁多壽司..
     
係度迴轉得果幾款=0=
仲有red bean壽司..不敢嘗試喔!
成條line都冇壽司..=0=食迴轉壽司竟然冇壽司..
then 一齊去影貼紙相..^^
好好玩呀..
i am the king... 齊齊扮發嬲..\o/我同miki齊齊要打人啦..
一共4張^^
今日我發覺原來身邊仲有好多朋友仔我係忽略左架..
黎緊呢一年我一定會好好珍惜架!
今日某人..好慘呀..
仲痛唔痛呀?
下次記得睇路啦..
約左miki星期三7:30p.m.去SWIMMING^^
聽日去ocean park 呀!
haha~ 要影好多好多相呀!
|