happy birthday to icy
今曰得我一個係church聽道
so lonely...
之後同小恩子食kfc...好耐都冇食過kfc啦..
今日唔知點解忽然好想食..
年輕人ma..
想做就去做..
just do it~
呢個都係年輕人既特權ma=]
返到屋企租左套戲黎笑..
好搞笑呢=]
琴日整左個birthday cake 俾小恩子..
係佢既至愛..
chocolate cake 呢..
好好味..
係個vacation..
我好似整左好多個蛋糕咁
不過我發覺我真係愈來愈中2整野食呢..
因為種感覺真係好幸福的..
特別係為自己中2既人整野食..
so sweet~
整果個又開心..
食果個又開心..
你話幾好呢...
講返星期五..
我終於去左BOOKFAIR啦...
第一之去BOOKFAIR..
HAHA~ 好似個鄉下妹第一之出城咁..
好多人...多到嚇死我....2
D書好似唔洗$喧
D人係勁買囉..
幾廿袋咁...
好佩服..
我只係買左一本咋..
梁望峰既<終於,惡魔拯救了天使>
今日終於睇完LU..
冇想像中咁好睇..
早知買鄭梓靈本新作啦....
不過算啦..
遲D係書局慢慢咪啦..
唔想又哂$買..
好似好衰咁.....:P
仲有一個多禮拜咋..
講真...真係有D驚..
對自己冇咩信心..
萬一衰左咁點算好....
我都唔知呀...
不過輕輕鬆鬆過埋呢個禮拜吧!
|