今日唔知咩日子....搭車個時冇咩野~但之後就......唉~最重要o個兩個都嬲哂我....唉~小息個時真係兩個都唔理我....之後上中史~好想喊....跟住都比我搞返掂~好釆姐....唔知點解佢兩個今日咁好傾~i.s test.....之後到maths~用英文真係難勁多....識解唔識做~放左之後....落m記~阿wing唔知係咪嬲左我地.....自己一個走左~我地留左陣....就走喇~同郭may一齊走.....上車都冇乜出聲~sd訊息黎問我做咩咁cool.....唉~今日老豆生日快樂.......
p.s.唔知點解今日勁唔開心喇.....超想喊喎><唉.......改變了
勁眼訓呀......上i.s訓~之後英文test,,,好釆今次我識姐~之後電腦又測...超搞笑喎~grace話好似係度跑馬咁......哈~落番去之後,,,阿wing冇啦啦攬住我.....仲要都幾實下~兩堂中文......過得幾開心~跟住都冇咩野啦.....放左學又落m記啦~之後郭may要陪熹落荃灣~我就自己一個,,,,,去圖書館幫佢還書啦~返屋企.....唔知點解覺得勁唔開心喎~夜晚溫書.....都唔係幾識~唔溫喇.....橫掂溫唔溫都係咁嫁啦~
p.s.成日都話我煩.....好煩咩宜家?
同大....佬婆傾既對話: winnie........317 說: 遲d維轉台.....本身因為兄都轉,但簽左約 ♂﹏大﹏口仔♀ 說: 轉 咩台? winnie........317 說: 新世界 ♂﹏大﹏口仔♀ 說: 哈哈.....好呀! winnie........317 說: 你好想牙....? ♂﹏大﹏口仔♀ 說: 佢轉方便你麻! winnie........317 說: 係咩...?我宜家打死都唔轉台嫁喇.....除非你轉啦 ♂﹏大﹏口仔♀ 說: 咁都得呀!? winnie........317 說: 係呀...... winnie........317 說: 你係我大.......佬婆麻~哈 ♂﹏大﹏口仔♀ 說: 係 大佬........婆 not 大.......佬婆 ♂﹏大﹏口仔♀ 說: 哈哈......... winnie........317 說: 得啦...我知嫁喇~係大...佬婆麻 ♂﹏大﹏口仔♀ 說: 咁你不如打老婆....!!低能!
哈哈......睇番都覺搞笑~但.....唉~算啦...d衰野唔講~ 今日放早.....好乖咁勁早返屋企~之後on左啦......soso佢地係衰人屋企~衰人彈左天幕下的戀人比我聽.....幾好聽~sd左d野黎.....超搞笑呀︿︿3點幾個時訓左陣.....又比人話我係[懶訓豬]呀><成日都咁話我.....其實佢自己都係~呵呵......聽日test.....本身諗住溫~但之後都冇溫到.....又係部電腦面前~大.....佬婆超衰呀><唔比人咁叫佢......