Kong....寧願天去收我
寧願天去收我 也替你受重傷
 金剛跟美女戀上 也是個傳奇狂想
 縱是遺憾收場 都必需跟你
 明刀明槍 子彈不怕上
 一級級上塔尖欣賞 欣賞你憂傷
winnieniki
暱稱: WINNIE..衰仔=]
國家: 香港
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
唉......
傾計...
真開心!!
一言難盡啊!!
生日快樂!!!!!!
文章分類
全部 (69)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 69
留言總數: 83
今日人氣: 0
累積人氣: 2404
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 3 月 30 日  星期四   晴天


嗚嗚..... 分類: 未分類

今日唔知咩日子....搭車個時冇咩野~但之後就......唉~最重要o個兩個都嬲哂我....唉~小息個時真係兩個都唔理我....之後上中史~好想喊....跟住都比我搞返掂~好釆姐....唔知點解佢兩個今日咁好傾~i.s test.....之後到maths~用英文真係難勁多....識解唔識做~放左之後....落m記~阿wing唔知係咪嬲左我地.....自己一個走左~我地留左陣....就走喇~同郭may一齊走.....上車都冇乜出聲~sd訊息黎問我做咩咁cool.....唉~今日老豆生日快樂.......

p.s.唔知點解今日勁唔開心喇.....超想喊喎><唉.......改變了



2006 年 3 月 29 日  星期三   晴天


好煩咩.....? 分類: 未分類

勁眼訓呀......上i.s訓~之後英文test,,,好釆今次我識姐~之後電腦又測...超搞笑喎~grace話好似係度跑馬咁......哈~落番去之後,,,阿wing冇啦啦攬住我.....仲要都幾實下~兩堂中文......過得幾開心~跟住都冇咩野啦.....放左學又落m記啦~之後郭may要陪熹落荃灣~我就自己一個,,,,,去圖書館幫佢還書啦~返屋企.....唔知點解覺得勁唔開心喎~夜晚溫書.....都唔係幾識~唔溫喇.....橫掂溫唔溫都係咁嫁啦~

p.s.成日都話我煩.....好煩咩宜家?



2006 年 3 月 27 日  星期一   晴天


事實證明人真係會變..... 分類: 未分類

同大....佬婆傾既對話:
winnie........317 說:
遲d維轉台.....本身因為兄都轉,但簽左約
♂﹏大﹏口仔♀ 說:
轉 咩台?
winnie........317 說:
新世界
♂﹏大﹏口仔♀ 說:
  哈哈.....好呀!
winnie........317 說:
你好想牙....?
♂﹏大﹏口仔♀ 說:
佢轉方便你麻!
winnie........317 說:
係咩...?我宜家打死都唔轉台嫁喇.....除非你轉啦
♂﹏大﹏口仔♀ 說:
 咁都得呀!?
winnie........317 說:
係呀......
winnie........317 說:
你係我大.......佬婆麻~哈
♂﹏大﹏口仔♀ 說:
係 大佬........婆 not 大.......佬婆
♂﹏大﹏口仔♀ 說:
  哈哈.........
winnie........317 說:
得啦...我知嫁喇~係大...佬婆麻
♂﹏大﹏口仔♀ 說:
  咁你不如打老婆....!!低能!


哈哈......睇番都覺搞笑~但.....唉~算啦...d衰野唔講~
今日放早.....好乖咁勁早返屋企~之後on左啦......soso佢地係衰人屋企~衰人彈左天幕下的戀人比我聽.....幾好聽~sd左d野黎.....超搞笑呀︿︿3點幾個時訓左陣.....又比人話我係[懶訓豬]呀><成日都咁話我.....其實佢自己都係~呵呵......聽日test.....本身諗住溫~但之後都冇溫到.....又係部電腦面前~大.....佬婆超衰呀><唔比人咁叫佢......